one month to go - Reisverslag uit Palermo, Italië van Marije Hubers - WaarBenJij.nu one month to go - Reisverslag uit Palermo, Italië van Marije Hubers - WaarBenJij.nu

one month to go

Blijf op de hoogte en volg Marije

01 Mei 2013 | Italië, Palermo

ciaoo olanda!

na een maand of zo iets, word het maar eens tijd om weer iets te laten horen van mezelf! Jeej. Dus pak je popcorn, chips, drinken, ga naar de wc en ga er eens lekkol voor zitten.

Teneerste wil ik jullie eens lekker jaloers maken met het weer hier en dat ik al vaker op het strand heb gelegen en gezwommen dan jullie de zon hebben gezien in nederland, maar zo lief als ik ben neem ik 31 mei 28 graden voor jullie mee in mijn koffer, als ik ruimte heb.

14 april is mijn allerliefste vriendje is geland in Palermo en hebben we 8 leuke dagen gehad met elkaar. We zijn langs stage geweest, drie dagen naar een eiland geweest genaamd Lipari, daar hebben we elke avond bij het eiland stromboli een kleine uitbarsting gezien, dit is zo mooi om te zien. We zijn ook naar Cefalú en Trapani geweest, dit was ook nieuw voor mij en anders dan Palermo, palermo is net een vuilnisbelt tegenover trapani.
Helaas vliegen de dagen als je het leuk hebt voorbij±) maar ik zie hem heel gauw weer!

Voor onze stageplek zijn we bezig om geld op te halen en het dagverblijf te verbeteren. We hebben al een mooi bedrag! maar het zou nog mooier zijn als we meer hebben want elke euro kunnen ze daar gebruiken!Dus help ons asjeblieft om het dagverblijf te verbeteren. je kan me mailen naar marije_hubers94@hotmail.com
We zijn nu bezig met de muren te verven en dat gaat heel goed. Aankomende weken gaan we verder bezig met de muur en onze andere ideeën.

Stage gaat ook goed, we krijgen vaker te horen dat de leidsters het jammer vinden dat wij bijna weg gaan en zelfs de bazin van het dagverblijf/onze stagebegeleidster heeft gezegd dat ze niet weet wat ze zonder ons moet als we weg zijn. Dit is super tof om te horen en krijg je een voldaan gevoel van.

Taalcursus.... ander onderwerp!
haha nee grapje. Twee weken geen taalcursus gehad, omdat de leraar ons filmt en foto's maakt tijdens de les, alleen ons... Dus voel me niet chill daar. maargoed niet dat we daar veel leren, we leren het meesten van de kids.

Dit weekend zijn Jesse, Mirna en ik naar Favignana geweest. Dit is een klein eiland dat dicht bij trapani ligt. Het was een onverwachts weekendje weg, wat super chill was. Na vier maanden heb ik weer op een fiets gezeten en gefiets haha. We hebben veel van het eiland kunnen zien en het was het waard!

Nou voor de rest heb ik niet zo veel te vertellen, nog drie weken stage een week vrij en dan is woensdag 29 mei onze laatste werkdag! Waar ik veel zin in heb, om dan weer lekker thuis te zijn mijn lieve familie, vriend, vriendjes en vriendinnetjes weer te zien, maar dit is ook iets waar ik geen zin in heb: afscheid nemen van de lieve kids. Waar we nu zo gehecht aan zijn en zij aan ons! Dus dat word nog drie weken lekker veel knuffelen en spelen heeeuj!

ik zeg: a dopo!

Liefs Marije

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marije

Actief sinds 05 Dec. 2012
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 8815

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 31 Mei 2013

Mijn stage in Palermo

Landen bezocht: